Wie zijn wij

Graag stellen wij ons aan u voor. Judika is een samenwerking tussen een gedreven jurist met oog voor procesmatig en bedrijfsmatig werken en een handhaver, gespecialiseerd in toezicht op onder andere permanente bewoning van recreatiewoningen.

Judika heeft ervaring op het gebied van overheidsmanagement bij gemeenten.  Vaak is er ontzettend veel te winnen door gestructureerd en integraal te werken. Bij het ‘Nieuwe werken’ ligt er een uitdaging om flexibel en integraal te kunnen blijven functioneren als organisatie. Ook het coachen van medewerkers is van belang omdat gedrag bepalend is voor het slagen in een dynamische omgeving. Judika kan u hierbij goed van dienst zijn. Dat is de plus die Judika biedt. Niet enkel een juridisch zwaargewicht maar een inzet die verder kijkt dan het inhoudelijke vraagstuk.

Inmiddels is de juridische inzet uitgebreid met een medewerker die ervaren is op het gebied van toezicht en handhaving, met name ten aanzien van Ruimtelijke Ordening en permanente bewoning van recreatiewoningen. Ook hier is de inzet gericht op vakinhoudelijke kunde naast een menselijke benadering. Handhaven is een middel, maar zeker geen doel op zich.

Daarom Judika!

Niet praten maar poetsen! U vraagt en wij adviseren. De no-nonsense instelling zorgt er verder voor dat u niet meer betaalt dan nodig is. Geen pagina’s vol met onnodige tekst, maar to the point adviezen. Vooraf duidelijkheid geven over de te verwachten inzet en strategie, daar is waar wij voor staan!

 

U kunt rekenen op een inzet die:

  • Persoonlijk en flexibel is;
  • Open, eerlijk en nieuwsgierig is;
  • Resultaatgericht is;
  • Bij de klant ‘aan huis’ is.

 

Heeft u interesse in gebruikmaking van de diensten van Judika? Of wilt u een uitgebreide CV ontvangen? Uiteraard kunt u in een persoonlijk gesprek een toelichting krijgen op de informatie die op deze site wordt gegeven.

Ook overige vragen of opmerkingen zijn welkom!